استاد پی سی

ساخت وبلاگ

 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار 3Ds Max به زبان فارسی

Autodesk 3dsmax Design یک نرم افزار از شرکت Autodesk است که یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود . این برنامه به مدد داشتن ابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازیهای رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلمها بسیار پرکاربرد است . این برنامه به شما این امکان را می دهد تا طرحها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. در این کتاب با مقدمات کار با این نرم افزار و همچنین منو ها و اشیای آن آشنا خواهید شد. شما می توانید این کتاب را ازسایت آغازه دانلود کنید.

عنوان : کتاب آموزش نرم افزار 3Ds Max

نویسنده : محمد حسن آقا مالی

زبان : فارسی

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : 79

حجم : 1.6 Mb

برای دانلود فایل به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 131 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:56

 

کتاب آموزش نرم افزار مایا ( Maya ) به زبان فارسی

مایا نام نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی است. این نرم‌افزار نخست توسط شرکت آلیاس. ویو فرانت عرضه شده است که در سال ۲۰۰۵ شرکت اتودسک ( شرکت سازنده نرم افزارهای سه بعدی و انیمیشن سازی از جمله تری‌دی‌مکس و اتوکد ) آن را خریداری کرد و نسخه‌های جدید مایا با نام اتودسک مایا ( AutodeskMAYA) به بازار عرضه شدند. مایا پیشرفته ترین نرم افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیو های فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی های رایانه‌ای استفاده می شود. از جمله ویژگی های این نرم افزار، انعطاف پذیری و قابلیت های شخصی سازی ( customization ) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می توانند از طریق زبان های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزار ها و امکاناتی که پیشتر در نرم افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیو های بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است. مایا در دو گونه ی maya complete و maya unlimited عرضه می شود که گونه ی دوم امکانت گسترده تر همینطور قیمت بالا تری دارد. آخرین نسخه مایا maya 2009 است. شما می توانید این کتاب را بطور رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان : کتاب آموزش نرم افزار مایا ( Maya )

زبان : فارسی

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : 54

حجم : 1.09 Mb

برای دانلود فایل به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 129 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:55

 

دانلود کتاب بی نظیر آموزش افکت های فتوشاپ به زبان فارسی

اینبار کتابی جامع و کامل در مورد قدرتمندترین نرم افزار کار با گرافیک در جهان یعنی فتوشاپ برایتان آماده شده است. همانطور که میدانید با فتوشاپ کارهای بسیاری زیادی میتوان روی عکس ها انجام داد که نیاز به کار مداوم و تجربه زیاد در کار با نرم افزار و زمینه گرافیک دارد. کتابی که پیش روی شماست شامل آموزش قدم به قدم و بسیار آسان ایجاد صدها افکت جذاب و بسیار زیبا بر روی عکس های مختلف می باشد. خواندن این کتاب به کاربرانی توصیه میشود که حداقل با محیط کار نرم افزار فتوشاپ آشنایی داشته باشند و بتوانند از ابزارهای ساده آن استفاده کنند.

عنوان کتاب: دانلود کتاب بی نظیر آموزش افکت های فتوشاپ به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 347

حجم فایل: 15.2 مگابایت

برای دانلود فایل به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 128 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:52

 

دانلود کتاب آموزش Photoshop CS4 به زبان فارسی

بی شک ادوبی فتوشاپ قدرتمندترین نرم افزار در زمینه عکس و گرافیک می باشد که شما هم حتماً با آن کار کرده اید و با آن آشنایی دارید. کتابی که آماده شده کتابی جامع و کامل در زمینه آموزش این نرم افزار قدرتمند می باشد. این کتاب شامل هفت فصل و 190 صفحه میشود و در سطح مبتدی به آموزش فتوشاپو در سطح مبتدی به آموزش فتوشاپ و برخی از ترفندهای استفاده از آن می پردازد .

عنوان کتاب: کتاب آموزش Photoshop CS4 به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 190

حجم فایل: 4.6 مگابایت

برای دانلود فایل به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 136 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:44

 

دانلود کتاب گرافیک رایانه ای به زبان فارسی

گرافیک کامپیوتری همواره از جمله جذابترین جنبه های کامپیوترها بوده است. بازیها، برنامه های طراحیگرافیکی دو بعدی و سه بعدی و شبیه سازیها همگی به نوعی از قابلیتهای گرافیکی یک کامپیوتر بهره میبرند. مهمترین نکته در این زمینه، برقراری تعادلی منطقی بین کیفیت تصاویر نمایش داده شده بر روی صحنه و سرعت اجرای برنامه میباشد. یکی از راه هایی که در دو دهه اخیر همواره برای افزایش سرعت مورد استفاده قرار گرفته است، حذف موانع غیرضروری بوده است. در این راه، سعی شده است تا ارتباط برنامه نویس به ساده ترین صورت با سخت افزار گرافیکی برقرار شود.

عنوان کتاب: کتاب گرافیک رایانه ای به زبان فارسی

نویسنده: سید محمد خراشادیزاده

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 38

حجم فایل: 750 کیلوبایت

برای دانلود فایل به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 134 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:42

 

دانلود کتاب اصول طراحی وب سایت به زیان فارسی

بیشتر طراحان وب از نقطه نظر نگاه خود به طراحی وب می پردازند، آنها علاقمند هستند که خودشان را با استعارات مشخص و با تبلیغات فراوان نشان دهند. به هر جهت اینترنت برای شما ایجاد تجارت ونیز قابلیتی برای ارتباط نزدیک ارائه می دهد . کاربران میتوانند اطلاعات و محصولاتی را که در خور نیازشان میباشد را پیدا کنند. اینترنت معمولی ترین رسانه واسطه ای است که کاربر را آماده میسازد که تصمیم بگیرد که چه اطلاعاتی را میخواهد و باید برای رسیدن به آن به کجا مراجعه کند. این امر باعث میشود که بر خلاف رسانه های انتشاری، اینترنت یک رسانه تبادلی ( دو طرفه ) تلقی شود. اکثراً رسانه ها تاثیر گذار هستند و هدف آنها ایجاد علاقه کافی است تا اینکه که سرانجام بتواند تبادل مطلوب راانجام دهند. ماهیت خواندن یک مجله و یا دیدن برنامه های تلویزیون ذاتی و بالفطره نیست و معمولاً کار انفرادی است. در اصل عمل خواندن مطبوعات یا تماشای برنامه های تلویزیونی بالفطره عملی تبادلی نیست و در حقیقت بین عمل خواندن یا تماشای تلویزیون با عمل تبادل تفاوت وجود دارد. تنها تبادل انجام شده در مورد خوانندگان و بینندگان ، گرفتن اطلاعات از طریق خواندن یک کتاب یا مجله یا تماشای برنامه تلویزیون است. ( بصورت یک طرفه) بنابراین ایجاد اطلاعات جهت رسانه های گروهی به راهکارهای متفاوت تری نسبت به ایجاد اطلاعات مربوط به اینترنت نیاز دارد. مشاهدات بی عیب اینترنت مانند ثبت رویداد بر روی مرورگر وب ،دلالت بر درخواست کاربران و واکنش سرور دارد. به عبارت دیگر انجام یک داد و ستد و تبادل می باشد. بعلاوه با این طبیعت، اینترنت نمیتواند بصورت خطی عمل کند. اگر کاربر تصمیم به انجام داد و ستد و تبادل داشته باشد، ابتدا باید به سایت راهنمایی و هدایت شود، و سپس برای تجارت در سایت بماند و گردش کند و در پایان دوباره بهسایت بازگردد و نیز باید در نظر داشت که کاربر میتواند برای انجام داد و ستد در هر لحظه به هر سایت دیگری مراجعه نماید. شما می توانید این کتاب را از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان : کتاب اصول طراحی وب سایت به زیان فارسی

زبان : فارسی

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : 10

حجم فایل :150 کیلوبایت

برای دانلود  فایل به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 120 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:57

 

دانلود کتاب آموزش تصویری Dreamweaver به زبان فارسی

دریم‌ ویور (به انگلیسی: Dreamweaver) (به معنی رویاباف یا خیال‌پرداز) یک نرم‌افزار طراحی وب است که توسط شرکت ادوبی تولید می‌شود. آخرین نسخهٔ این نرم‌افزار تا امروز نسخهٔ CS5 آن است. شرکت ماکرومدیا در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت ادوبی خریداری شد، و بر همین اساس، این نرم‌افزار نیز اکنون از تولیدات ادوبی به شمار می‌رود. این نرم‌افزار توانست نرم‌افزار فرانت پیج را که محصول مایکروسافت بود در بازار رقابت شکست دهد و بازار نرم‌افزارهای طراحی وب را بسوی خود متمرکز نماید. دریم ویور امکان ویرایش صفحات html , asp , php , aspx , css , js , jsp, cf را داراست و ویرایش این صفحات را با شناخت کلمات کلیدی این زبان‌ها در یک ادیتور مجتمع آسان می‌کند. هم اکنون افزونه‌های بسیاری نیز برای این نرم‌افزار نوشته شده‌است که با نصب آن‌ها بر روی دریم ویور، قدرت این نرم‌افزار دو چندان می‌شود. تا نسخهٔ هشت این نرم‌افزار به وسیلهٔ شرکت ماکرومدیا تولید می‌شد و پس از آن به وسیلهٔ شرکت ادوبی خریداری شد. کتاب زیر شامل آموزش فارسی و جامع این نرم افزار از سطح مقدماتی تا پیشرفته است که گزینه ی بسیار مناسبی برای علاقه مندان به طراحی سایت با این نرم افزار قدرتمند می باشد.

عنوان کتاب: دانلود کتاب آموزش تصویری Dreamweaver به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 153

حجم فایل: 3.45 مگابایت

برای دانلودد به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 144 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:36

 

دانلود کتاب استانداردهای طراحی و تولید وبسایت به زبان فارسی

همواره دلایل مفیدی برای توسعه دهندگان وب وجود دارد که با استانداردهای وب هماهنگ باشند. برای نمونه موتورهای جستجو می‌توانند کار فهرست کردن سایتها را بهتر انجام دهند. استفاده از کدهای مختص یک مرورگر اغلب کار طراحی یک صفحه را دوبرابر یا سه برابر می‌کند. در کتاب استاندارد های طراحی و تولید وب سایت شما با استاندارد های روز طراحی وب آشنا خواهید شد.

عنوان کتاب: کتاب استانداردهای طراحی و تولید وبسایت به زبان فارسی

نویسنده: وحید قربانی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 116

حجم فایل: 2.5 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 135 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:32

 

دانلود رایگان نخستین کتاب سئو به زبان فارسی

کتاب «یک یا دوهزار و یک»، نخستین کتاب جامع فارسی است که به عنوان راهنمای طراحان سایت و دست‌اندرکاران وب، در سال‌های اخیر منتشر شده است. محتویات این کتاب، حاصل تجربیات فراوان نویسنده در طی چند سال در زمینه طراحی، اجرا، بهینه‌سازی و کاراتر کردن هرچه بیشتر یک سایت، به مثابه یک محصول و سرویس بوده است. نخستین و دومین چاپ‌های کتاب به سرعت در میان علاقه‌مندان، مشتریان خود را یافتند و گره‌گشای بسیاری از مشکلات رایج آنان شدند. چاپ سوم کتاب جدیدترین نسخه کتاب الکترونیکی یک و دوهزار یک را تقدیم کاربران سایت آغازه می کنیم.

عنوان کتاب: دانلود رایگان نخستین کتاب سئو به زبان فارسی

نویسنده: مهدی رودکی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 147

حجم فایل: 4.3 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 119 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:28

 

دانلود کتاب راهنمای برپا سازی وردپرس چند کابره به زبان فارسی

وردپرس یک نرم‌افزار تحت وب است که در واقع ادامه موفقیت‌آمیز پروژه b2 می باشد و توسط مت مولوگ (Matt Mullenweg) بنیان گذاری شده است.مت و همکارانش با تاسیس شرکت Automattic هم‌اکنون در حال گسترش این نرم افزار و پروژه های موازی آن مانند Wordpress.com و Akismet می باشند.عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی یک وبلاگ می‌باشد زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به‌شمار می‌رود.وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می کند. وردپرس یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه  (Gnu Public License) منتشر می شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان نرم‌افزاری تحت وب برای پروژه های خود به کار گیرید. هم اکنون نسخه ۲/۶/۱ از این نرم افزار از سایت رسمی وردپرس قابل دریافت میباشد .

عنوان کتاب: کتاب راهنمای برپا سازی وردپرس چند کابره به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 41

حجم فایل: 2.4 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 186 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:25

 

دانلود کتاب آموزش سیستم مدیریت محتوا جوملای 2.5 به زبان فارسی

جوملا يك هسته مديريت محتوا است كه با امكانات بينظيري كه دارد ايجاد وب سايت هاي پويا را از امري ناممكن و سخت به پديده اي سهل و آسان تبديل نموده به كمك اين سيستم مديريت محتوا كه بي شك ميتوان وجود آن را پديده اي در دنياي طراحان وب سايت هاي اينترنتي ناميد شما لذت خلق نمودن صفحات وب دلخواه خود را خواهيد چشيد. گروه جومينا از يك رو به عنوان اولين پشتيبان و منتشر كننده جوملا 2.5 در ايران و در راستاي استقبال بي نظيري كه كاربران و طراحان وب سايت هاي جوملايي از اين نسخه نمودند و از روي ديگر به دليل عدم وجود يك منبع كامل و معتبر آموزشي، خود را مصمم به انتشار كتابي گرفت كه اين نقيصه را جبران نمايد. كتابي كه اينك پيش رو داريد نتيجه همين تصميم است.

عنوان کتاب: کتاب آموزش سیستم مدیریت محتوا جوملای 2.5 به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 319

حجم فایل: 8.5 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 121 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:20

 

دانلود کتاب الکترونیکی طراحی الگوریتم ها به زبان فارسی

این جزوه به صورت تایپ شده تقدیم شما می گردد

هر دستورالعملی که مراحل مختلف انجام کاری را به زبان دقیق و با جزئیات کافی بیان نماید به طوریکه ترتیب مراحل و شرط خاتمه عملیات در آن کاملاً مشخص باشد الگوریتم نام دارد. شما می توانید این کتاب را از سایت آغازه رایگان دانلود کنید

عنوان کتاب: کتاب الکترونیکی طراحی الگوریتم ها به زبان فارسی

نویسنده: سید ناصر رضوی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 254

حجم فایل: 12.5 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 97 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:14

 

دانلود سری جزوات تایپ شده ارشد درس طراحی الگوریتم به زبان فارسی

در این بخش از سایت آغازه سری جزوات تایپ شده ارشد درس طراحی الگوریتم مدرس گرامی دکتر سیدحمید حاج سید جوادی در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه  اراک را در سایت قرار می دهیم . لازم به ذکر است که این جزوه توسط بنیاد شمس با همکاری موسسه اندیشه اساتید تهیه شده است. لازم به ذکر است که این جزوه یکی از کاملترین جزوه های درس طراحی الگوریتم در کشور می باشد که ما برای کمک به داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد آن را در سایت قرار داده ایم. کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر مطعلق به بنیاد شمس می باشد.

عنوان کتاب: سری جزوات تایپ شده ارشد درس طراحی الگوریتم به زبان فارسی

نویسنده: دکتر سید حمید حاج سید جوادی

تهیه کننده: بنیاد شمس

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 189

حجم فایل: 1.3 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 99 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:10

 


دانلود کتاب ایجاد بانکهای اطلاعاتی(پایگاه داده) به زبان فارسی

در این بخش از سایت آغازه کتاب الکترونیکی ایجاد بانکهای اطلاعاتی دکتر پور حاجی کاظم را برای شما آماده کرده ایم که توسط حمید رضا ترابی تهیه شده است . این جزوه بطور خلاصه و روان به آموزش مفاهیم درس پایگاه داده ها می پردازد. امید است که مورد توجه شما کاربران عزیز قرار بگیرد.

عنوان کتاب: کتاب ایجاد بانکهای اطلاعاتی(پایگاه داده) به زبان فارسی

نویسنده: حمید رضا ترابی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 38

حجم فایل: 4.6 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 104 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:06

 

دانلود آموزش آموزش قدم به قدم SQL Server به زبان فارسی

زبان SQL تنها زبان استاندارد و جامع پیاده‌سازی، مدیریت، نگهداری و كار با بانكهای اطلاعاتی می‌باشد كه تقریباً توسط تمام بانكهای اطلاعاتی كوچك و بزرگ مانند Access، SQL Server، Oracle و DB2 پشتیبانی می‌شود. طراحان و افرادی كه بنوعی با بانكهای اطلاعاتی سروكار دارند و همچنین برنامه نویسانی كه از این بانكها استفاده می‌كنند هركدام باید تا اندازه‌‌ای با این زبان آشنایی داشته باشند. این مقاله كه در سه قسمت تهیه شده است می‌كوشد تا مفاهیم زبان SQL را در قالب یك مثال كاربردی بیان كند. هرچند كه مفاهیم بكار رفته در این مقاله در تمامی بانكهای اطلاعاتی قابل پیاده‌سازی می‌باشند ولی مثالهای ارائه شده در 2005 SQL Server مورد تست قرار گرفته‌اند.

عنوان کتاب: آموزش قدم به قدم SQL Server  به زبان فارسی

نویسنده: داود محمد پور

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 200

حجم فایل: 9.8 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 126 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:08

 

دانلود جزوه حل تمرینات کتاب معماری کامپیوتر موریس مانو (Morris Mano)

معماری کامپیوتر هم اکنون به عنوان یکی از مهمترین دروس رشته های کامپیوتر در بسیاری از دانشگاه های جهان تدریس می شود . این درس که بیشتر به بحث و بررسی سیستم درونی و عملکرد داخلی سیستم های کامپیوتری می پردازد را می توان به عنوان یکی از کاربردی ترین دروس رشته های کامپیوتر نیز نام برد . اگر چه انتشارات دانشگاه پیام نور برای این درس کتاب معماری کامپیوتر را منتشر می کند اما بسیاری از دانشجویان به توصیه اساتید خود !!!  ترجیح می دهند کتاب معماری کامپیوتر تالیف موریس مانو (Morris Mano) را تهیه کرده و مطالعه کنند . این کتاب که به عنوان یکی از بهترین مراجع این درس نه تنها در ایران بلکه در جهان شناخته می شود و به زبان شیرین فارسی نیز ترجمه شده است حاوی بسیاری از تمارین و نمونه سوالات البته بی پاسخ است . جزوه ای که در ادامه ارائه خواهیم کرد در واقع جزوه حل المسائل کتاب معماری کامپیوتر موریس مانو است که به صورت کاملا تشریحی به بررسی تمام تمرینات و مسائل مطرح شده در آن می پردازد .

عنوان کتاب: جزوه حل تمرینات کتاب معماری کامپیوتر موریس مانو (Morris Mano)

تعداد صفحه: 98

حجم فایل: 3.8 مگابایت

برای دانلود  به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 94 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 15:53

 

دانلود مفاهیم IT به زبان فارسی

فناوری اطلاعات ( به انگلیسی : Information Technology یا IT ) ، همچنانکه به‌ وسیله انجمن فناوری اطلاعات آمریکا (ITAA‎) تعریف شده‌است ، «به مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده‌سازی، پشتیبانی یا مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه، خصوصا برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزار رایانه می‌پردازد». به طور کوتاه، فناوری اطلاعات با مسائلی مانند استفاده از رایانه‌های الکترونیکی و نرم‌افزار سروکار دارد تا تبدیل، ذخیره، حفاظت، پردازش، انتقال و بازیابی اطلاعات به شکلی مطمئن و امن انجام پذیرد.

اخیرا تغییر اندکی در این عبارت داده می‌شود تا این اصطلاح به طور روشن دایره ارتباطات الکترونیک را نیز شامل گردد. بنابراین عده‌ای بیشتر مایلند تا عبارت «فناوری اطلاعات و ارتباطات» (Information and Communications Technology) یا به اختصار ICT را به کار برند.

در این کتاب شما با مفاهیم پایه IT آشنا خواهید شد و اطلاعات بیشتری در زمینه ی تکنولوژی اطلاعات کسب خواهید کرد . کتاب مذکور را می توانید به صورت رایگان و مستقیم دانلود نمایید .

نام کتاب : مفاهیم پایه تکنولوژی اطلاعات ( IT )

نویسنده : رامین کاظمی کلجاهی

زبان : فارسی

تعداد صفحات : ۴۶

فرمت کتاب الکترونیک : pdf

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 113 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:07

 

دانلود کتاب راهنمای امنیت فناوری اطلاعات به زبان فارسی

مفهوم امنیت در دنیای واقعی مفهومی حیاتی و كام ً لا شناخته شده برای بشر بوده و هست . در دوران ماقبل تاریخ، امنیت مفهومی كام ً لا فیزیكی را شامل م ی شد كه عبارت بود از اصول حفظ بقا نظیر امنیت در برابر حملة دیگران یا حیوانات و نیز امنیت تأمین غذ ا. بتدریج نیازهای دیگری چون امنیت در برابر حوادث طبیعی یا بیماریها و در اختیار داشتن مكانی برای زندگی و استراحت بدون مواجهه با خطر به نیازهای پیشین بشر افزوده شد . با پیشرفت تمدن و شكل گیری جوامع، محدودة امنیت ابعاد بسیار گسترده تری یافت و با تفكیك حوز ة اموال و حقوق شخصی افراد از یكدیگر و ا ز اموال عمومی، و همچنین تعریف قلمروهای ملی و بین المللی، بتدریج مفاهیم وسیعی مانند حریم خصوصی، امنیت اجتماعی، امنیت مالی، امنیت سیاسی، امنیت ملی و امنیت اقتصادی را نیز شامل گردید . این مفاهیم گرچه دیگر كام ً لا محدود به نیازهای فیزیكی بشر نم ی شدند، ولی عمدتًا تحقق و دستیابی به آنها مستلزم وجود و یا استفاده از محیط های واقعی و فیزیكی بود ...

عنوان کتاب: کتاب راهنمای امنیت فناوری اطلاعات به زبان فارسی

نویسنده: جورج سادوسکای

مترجم: مهدی میردامادی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 509

حجم فایل: 4.5 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 119 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 16:17

 

دانلود کتاب نقش فناوری اطلاعات در کتابخانه ها به زبان فارسی

اولین هدف در تالیف کتاب حاضر، آشنایی همکاران کتابدار و علاقه مندان این رشته با فناوری اطلاعات یا ITو نقش آن در کتابخانه است هر چند در این حوزه، کتاب و مقالات ارزنده بیشماری تالیف شده است، اما این واقعیت که هر فردی نگاهی جدید و منحصر به فرد را نسبت به موضوعات می تواند داشته باشد انگیزه مرا در تالیف کتاب بیشتر کرد. دومین هدف بررسی نقش فناوری اطلاعات در کتابخانه به شکلی ساده و به دور از پیچیدگی است.شما می توانید این کتاب را از سایت آغازه رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب نقش فناوری اطلاعات در کتابخانه ها به زبان فارسی

نویسنده: فاطمه اختر محققی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 121

حجم فایل: 1.8 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 94 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 15:46

 

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی شی گرا در 21 روز به زبان فارسی

در این کتاب از طریقی عملی به آموزش برنامه نویسی شی گرا (  Object Oriented Programming ) پرداخته شده است . اما به جای استفاده از روشهای آکادمیک ، راهبردی قابل دسترس ، آسان و کاربر پسند با استفاده از مثالهای فراوان در پیش خواهیم گرفت ، در این صورت به جای درگیر شدن در مفاهیم پیچیده و بررسی یک به یک مفاهیم ، ویژگی ها و استانداردهای روش شی گرا فقط به مباحثی پرداخته شده که در برنامه نویسی روزمره به آنها نیاز پیدا می کنیم . هدف این کتاب بنا نهادن پایه ای محکم برای برنامه نویسی شی گرا در خواننده است . بعد از خواندن این کتاب باید چنان درک خوبی از مفاهیم بنیادین برنامه نویسی شی گرا پیدا کرده باشید که بتوانید در کارهای روزمره خود از روش شی گرا استفاده کنید و نیز بتوانید با مطالعه مراجع و منابع تخصصی تر دانش و مهارت برنامه نویسی شی گرای خود را افزایش دهید . مسلما در ۲۱ روز نمی توان OOP را به طور کامل آموخت و درک کرد ، اما می توان پایه لازم برای ادامه مطالعه در این زمینه را به دست آورد .

عنوان کتاب: د کتاب آموزش برنامه نویسی شی گرا در 21 روز به زبان فارسی

نویسنده: عباس ریاضی - مهدی بنواری

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 470

حجم فایل: 15 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

استاد پی سی...
ما را در سایت استاد پی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید رحمانی saidr بازدید : 118 تاريخ : شنبه 13 آبان 1391 ساعت: 15:34